مشق های شب

مشق های شب

وبلاگ شخصی محمود دکمه ساز
مشق های شب

مشق های شب

وبلاگ شخصی محمود دکمه ساز

نقطه شکست

این روزها نمیدانم چه چیزی ارزش زیستن دارد

و نمیدانم چه چیزی برایم خوشحال کننده و زیباست

انگار همه چیز رنگ باخته و من در انبوهی  از سردرگمی ها که نامش زندگیست گیر کرده ام.

زمان آهسته و مداوم من را به جلو سوق میدهد و من بی وقفه مجبور به حرکت هستم 

شاید به نقطه شکست یه انسان نزدیک می شوم


به سلامتی همه وبلاگ نویسان

سلام.

 سال ۹۴ این وبلاگ ساخته شد و الان بعد از چیزی حدود ۷ سال  دوباره پیداش کردم.درواقع رمز عبور را خیلی اتفاقی پیدا کردم و تو این اوضاع قطعی نت بهونه ای شد تا دوباره بیام و بنویسم،امیدوارم دوستای خوبی پیدا کنم تا بتونم در کنارشان ادامه بدم.

وبلاگ نویسی همیشه اصالت خودش را داشته و انگاری هنوز هم داره

چون کسی که میاد اینجا و وقت میزاره اول از همه برای حال خودش و دل خودش میاد به همین خاطر همیشه مخاطب خاص خودش را هم خواهد داشت.

به سلامتی همه وبلاگ نویسان